close

There's a hero

if you look inside your heart

you don't have to be afraid

of what you are

 

There's an answer

if you reach into your heart

you dont have to be afraid

and the sorrow that you know

will melt away

 

And then a hero comes along

with the strength to carry on

and your cast your fears aside

and your know you can survive

 

so when you feel like hope is gone

look inside you and be strong

and you'll finally see the truth

THAT A HERO LIES IN YOU

 

昨天起得很晚

自然醒後到樓下幫忙學長姐拍畢業照

還是大二的我覺得學士服好酷噢

卻還不能感受到穿上它的感觸

其中一個學姐說

畢業這年過得特別快

完全贊同

我想起高三的時候

時間快到我來不及抓住

就已經坐在畢業典禮看著自己被歡送

你們此時此刻

是不是也再次擁抱這種心情? :)

 

聽著mariah carey bye bye 

我高三那年的鬧鐘鈴聲

一幕幕過往浮現

=)

 

幾個小時下來忽然覺得很疲憊

頭很沉

雖然不是第一次跟學長姐吃飯

可是感覺這次還蠻難得的 呵

 

現在我不是睡不著

是被痛醒==

以為早點入睡頭痛會好轉

可是根本變本加厲

 

 

 

對於來臨的12月

既緊張又期待=)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rowance 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()